تعمیر دریل بتن کن بوش BOSCH

تعمیر اره عمود بر بوش BOSCH
تعمیر اره عمود بر بوش BOSCH
مارس 23, 2024
تعمیر مینی سنگ فرز بوش
تعمیر مینی سنگ فرز بوش BOSCH
مارس 25, 2024
نمایش همه
تعمیر دریل بتن کن بوش BOSCH

تعمیر دریل بتن کن بوش BOSCH

تعمیر دریل بتن کن بوش BOSCH

امروزه سازه های بتنی جزء مستحکم ترین و مقاوم ترین سازه ها به شمار می آیند. به دلیل خصوصیات منحصربه فرد بتن، به ویژه مقاومت آن در برابر هر نوع آسیب محیطی، استفاده از آن در ساخت و سازها بسیار رایج و متداول است. اما از سوی دیگر به دلیل همین خاصیت استحکام بی نظیر سازه بتنی، در صورتی که ایجاد تغییرات، حذف یا تخریب آن مدنظر باشد، این امر به سادگی و بدون تجهیزات ویژه عملا” امکانپذیر نمی باشد.

یکی از ابزارهای مهم و کاربردی جهت ایجاد تغییرات در ساختار بتن و یا تخریب و حذف بخشی از آن، دستگاه دریل بتن کن می باشد. دریل بتن کن دستگاهی است مجهز به یک مته بسیار قدرتمند که از طریق آن می توان در ساختار بتن تغییرات دلخواه را ایجاد نمود.

بتن کن ها در مدل ها و برندهای مختلفی تولید و عرضه می شوند. یکی از مشهورترین دریل های بتن کن، دریل بتن کن بوش BOSCH می باشد. دریل بتن کن بوش BOSCH در ایران بسیار پرکاربرد است و اغلب کارکنان ساختمانی از این دستگاه جهت ایجاد تغییر و یا تخریب بخشی از سازه بتنی استفاده می کنند.

از آنجا که اکثر دریل های بتن کن بوش BOSCH برقی می باشند، در صورت خرابی و نیاز به تعمیر، لازم است تعمیر و یا تعویض قطعات آنها به مراکز مجاز و معتبر تعمیر دریل بوش BOSCH سپرده شود. ما در مرکز تعمیر انواع دستگاههای بوش، مانند دریل بتن کن بوش BOSCH ، در صورت خرابی و بروز مشکل در دستگاه، در اسرع وقت آن را تعمیر و به مشتریان گرامی تحویل خواهیم داد.

دریل بتن کن بوش BOSCH

دریل بتن کن بوش BOSCH ساخت کشور آلمان و ابزار بسیار قدرتمندی است که جهت تخریب و یا ایجاد تغییر در سازه های بتنی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل قدرت بالای این دستگاه به غیر از بتن در تخریب سایر سازه های مقاوم از جمله تخریب انواع سازه ها و سطوح غیرفلزی مانند دیوار، سقف و پی ساختمان ها کاربرد زیادی دارد. دریل های بتن کن بوش BOSCH به دو صورت چهار شیار و پنج شیار موجودند.

خدمات تعمیر دریل بتن کن بوش BOSCH

با وجود اینکه دریل های بتن کن بوش BOSH از بهترین انواع دریل های بتن کن موجود در بازار می باشند و از کیفیت و استحکام بسیار بالایی در ساختار و قطعات خود بهره مند هستند، اما عملیات بتن کنی فرایندی سخت و دشوار است که به مرور زمان ممکن است هر دستگاه و تجهیزات قدرتمندی را دچار مشکل و آسیب نماید.

به دلیل ظرافت و پیچیدگی به کار رفته در دریل بتن کن بوش BOSCH در صورت آسیب و خرابی، تعمیر آن برای هر تعمیرکاری امکانپذیر نیست. از این رو در صورت بروز هر گونه مشکل و آسیبی برای دستگاه، لازم است دستگاه دریل بتن کن بوش BOSCH توسط مراکز مجاز و متخصصان حرفه ای در این زمینه مورد تعمیر قرار گیرد تا عیب یابی، تعمیر و در صورت لزوم تعویض قطعات آن به صورت تخصصی و بی نقص انجام شود.

خدمات تعمیر دریل بتن کن بوش BOSCH

با توجه به اینکه دریل بتن کن بوش BOSCH ابزاری دارای ساختاری پیچیده، قدرت و استحکام بسیار بالا و قطعات بسیار زیادی است، تعمیر آن به سادگی تعمیر یک دریل معمولی صورت نمی پذیرد. بنابراین در صورت بروز مشکل در عملکرد آن، تشخیص و عیب یابی و همچنین تعمیر دستگاه لازم است توسط کارشناسان و تکنسین های مجرب و متخصص انجام شود.

رایج ترین مشکل در دریل بتن کن بوش BOSCH، مشکلات مربوط به سیستم برق دستگاه می باشد. خرابی موتور و کلیدهای برقی از جمله متداولترین مشکلات در دریل بتن کن بوشBOSCH است. علت خرابی یا اختلال در عملکرد صحیح موتور می تواند به دلیل مشکلات و خرابی هایی در بلبرینگ ها، کاسه نمد، زغال های موتور و اتصالات آن باشد.

دستگاه دریل بتن کن بوش BOSCH از چرخ دنده های قدرتمندی برخوردار است که کار آنها تبدیل دور بالای موتور با گشتاور پائین به دور پائین با گشتاور بالا می باشد. سیستم انتقال مکانیکی دریل بتن کن شامل قطعات مکانیکی مانند چرخ دنده ها، کاسه نمدها، بلبرینگ ها و… می باشد که به کمک یکدیگر قدرت بالای دریل را جهت ایجاد ضربه به بتن فراهم می کنند.

بدیهی است در صورت بروز نقص در عملکرد هر یک از قطعات، عملکرد سایر اجزاء دریل بتن کن و در نتیجه کل دستگاه دریل بتن کن، مختل خواهد شد. بنابراین در هنگام بروز مشکل بایستی هرچه سریعتر برای تشخیص و عیب یابی آن به مراکز معتبر در این زمینه مراجعه نمود.

ما در مرکز تعمیر ابزارهای بوش BOSCH خدمات سرویس و تعمیر انواع دستگاهها و تجهیزات مربوط به این شرکت را توسط تکنسین های حرفه ای برای مشتریان گرامی انجام می دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و گزارش مشکلات مربوط به دریل بتن کن بوش BOSCH و سایر دستگاهها و تجهیزات مشابه با کارشناسان ما در این حوزه تماس حاصل فرمائید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *